نرم افزار CRM

چگونه یک سی ار ام روی ابر (Cloud-Based CRM) می تواند به شما در پیگیریهای فروش کم

اگر تیم بازاریابی شما خوب کار می کند و مرتبا سرنخهای جدید پیدا کرده و فرصتهای فروش جدید می آفریند، ولی برای پیگیری و تبدیل آنها به فروش با مشکل مواجهید فقط یک سیستم سی ار ام روی ابر چاره کار شماست!  سیستم سی ار ام به شما کمک خواهد کرد بتوانید براحتی مروری بر مراحل فروش، نحوه پشتیبانی و مشتریان بالقوه داشته باشید. برخی از سیستمهای سی ار ام ویژگیهای دارند که براحتی فروشنده یا مدیر فروش با یک نگاه اجمالی می تواند مرحله به مرحله از کار خود را بر اساس اطلاعات موجود بفهمد و بر آن اساس پیش برود. قالبهای ایمیل از پیش آماده شده به فروشنده های تازه کار این امکان را می دهد که براحتی و به سرعت بتوانند موارد فروش خود را پیگیری کرده و به نتیجه برسانند. مطالب زیر یک نگاه اجمالی و مختصر به مزایای یک سیستم سی ار ام روی ابر برای پیگیری موثر موارد فروش می باشد.

پیگیریهای خودکار

در اکثر سی ار ام های قوی، شما براحتی می توانید پیگیرهای اتواماتیک از طریق سیستم گردش کار جهت به حداقل رساندن کار و زمان تیم فروش خود ایجاد کنید و تیم شما به جای انجام کارهای تکراری به فعایتهای اثربخش دیگری بپردازد. فروشنده شما براحتی می تواند پیامهای پیگیری بر اساس نوع درخواست در قالب ایمیل ایجاد کرده و برای مشتریان خود ارسال کند. حتی این پیامها می تواند پیامهای صوتی نیز باشد. شما براحتی می توانید فیلدهای مختلف بر اساس نیاز خود به ایمیل اضافه کنید. مثلا اگر یک سال از خرید یک محصول توسط مشتری گذشته و موقع تمدید قرارداد گارانتی یا خدمات پشتیبانی آن است براحتی می توانید از فرم تاریخ موجود در فرم اختصاص داده شده به مشتری در ایمیل خود استفاده کنید.

تواناییهای موبایل (اسمارت فون)

از مهمترین ویژگیهای یک سیستم سی ار ام روی ابر اینست که شما می توانید براحتی از همه جای دنیا و از طریق هر وسیله متصل به اینترنت به آن وصل شوید و براحتی امور کاری خود را پیگیری کرده و انجام دهید. با گسترش روزافزون استفاده از اسمارت فونها تیم فروش شما براحتی می تواند اطلاعات مشتری را گرفته و در سی ار ام روی ابر ذخیره کند و آن را برای استفاده از سایر همکاران در دفتر کار ویا هرجای دیگر به اشتراک بگذارد. به جای اینکه همکاران پیگیری کننده شما منتظر برگشت فروشنده به دفتر کار خود باشند براحتی می توانند بلافاصله با اطلاعاتی که توسط وی وارد شده کار پیگیری فروش خود را در کمتر از یک دقیقه شروع کنند. همچنین امکان برقراری چت با همکاران توسط این سیستم نیز برقرار می باشد.

تمرکز بیشتر روی فرصتهای جدی فروش

اگر چه پخش پیامهای تلفنی اتوماتیک و همچنین ارسال ایمیلهای اتوماتیک تاثیر خوبی دارند ولی اگر این موارد برای کسانی که دیگر به هر دلیلی علاقمند محصول شما نیستند انجام شود گاها با صرف هزینه های بیخودی همراه خواهد بود. سیستمهای سی ار ام قوی این امکان را دارند که براحتی بتوانید مشتریان خود را گروه بندی کرده و عده ای از این مشتریان که دیگر خواهان محصولات یا خدمات شما نیستند را در گروههایی که برای این گروه از مشتریان ایجاد کرده اید اختصاص دهید و یا اینکه بصورت کامل این نوع مشتریان را حذف کنید.

   + تونگیر تهرانی‌ ; ۳:٤٦ ‎ق.ظ ; شنبه ۱۱ دی ،۱۳٩٥
comment نظرات ()

روش هایی برای ارتقاء بهره وری تجارت با استفاده از CRM

امروزه تجارت دائما در حال تغییر است . مشتریان، شرکاء و سرمایه گذاران شما ، همگی تصویری از چگونگی نتیجه در سر دارند. اگرچه شاید ایده واضحی از منطق پشت عملیات نداشته باشند ، این موضوع آن ها را از ایده پردازی و بالا بردن سطح استانداردهایشان باز نمی دارد. در واقع اگر شما انتظاراتشان را برآورده نسازید ، تجارتشان را در جای دیگر و با همکاری رقیبان شما انجام خواهند داد.

 

در این مقاله چهار روش برای جلوگیری از رخداد این سناریو نامطلوب و ارتقاء بهره وری تجارت با استفاده از نرم افزار CRM بیان شده است. بنابراین می توانید مشتریان، شرکاء، سرمایه گذاران و کارمندان خود را خوشحال نگهدارید و پتانسیل تجارتتان را افزایش دهید.

  • 1.    در صورت نیاز به کارمندانتان اختیار دهید. به فروشندگان خود درباره برخورد با مشتری اختیار دهید. حال می توانند طوری که خودشان ترجیح می دهند با مشتریان ارتباط برقرار کنند.  اگر توانایی جلوگیری از برخوردهای ناشیانه با مشتریان را داشته باشند ، این موضوع به شدت بهره وری را افزایش می دهد. اکنون می توانید دست از تعقیب مشتریان بکشید و وقتی درباره حساب مشتریان سوالی دارید ایمیلی برایشان ارسال کنید. سازماندهی شده بمانید و به فروشندگان خود کمک کنید تا فرآیند فروش ساده سازی شود.
  • 2.    فروشندگان خود را با ابزار هوشمند ، یکپارچه و آشنا پشتیبانی کنید. اگر از نظر کارمندانتان ابزارهای SarvCRM مفید و ساده هستند، نباید در استفاده از آن مشکلی وجود داشته باشد. وقتی کارمندانتان با استفاده از SarvCRM راحت هستند، خودکار سازی فرآیند های تکراری باید واقعا ساده باشند، بنابراین می توانند وقت خود را در مدیریت ارتباط با مشتری سپری کنند.
  • 3.    جریان کار و مدیریت زمان را بهبود بخشید. همانطور که می دانید در محیط کاری زمان هزینه است. بنابر این اگر شما بیشترین زمان سپری شده خود را مفید سازید، سود را نیز به حداکثر خواهید رساند. وقتی شما برای سعی در یادآوری مشتریان و جزئیات حساب و یا فرآیند های تکراری وقت صرف نکنید و در عوض به SarvCRM اجازه دهید تا این کارها را برایتان انجام دهد، شما موثرترین استفاده از زمان خود را برده اید و جریان کاری خود را بهبود بخشیده اید. 
  • 4.    درک بهتر رفتار مشتری و با استفاده از اطلاعات مشتریان و آنالیزها. اگر توانایی به کارگیری Sarveno سی آر ام و دنبال کردن اینکه مشتریانتان جه می کنند، چکونه خرید می کنند و...را دارید ، می توانید بینش های تجاری مهمی رسم کنید تا در گرفتن تصمیمات استراتزیک کمکتان کند. بر کسی پوشیده نیست که این یکی از اهداف اصلی است. پس چرا برای رسیدن به این هدف از SarvCRM استفاده نکنیم؟

چگونه راه‌حل‌های CRM می‌توانند به برنامه‌های سلامت کمک کنند؟

آذر 1393 شیوا امیری اخبار Sarveno
چشم‌انداز جدیدی برای بازار برنامه‌های سلامت در ایالات متحده آمریکا در نتیجه قانون مراقبت‌های مقرون به صرفه (ACA) مطرح شده است. برنامه‌های سلامتی که به طور سنتی بر فروش کسب و کار به کسب و کار (B2B) تمرکز داشتند حال باید تمرکز خود بر فروش کسب و کار به مشتری را افزایش دهند. پرداختن به بازار بیمه سلامت فردی – که به سرعت در حال رشد است – یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها – و در عین حال فرصت‌هایی – است که برنامه‌های سلامت با آن مواجه هستند. افراد بیش از همیشه در حال خرید برنامه‌های بیمه سلامت فردی به صورت مستقیم یا از طریق شمار فزاینده تبادلات عمومی و خصوصی هستند. رویه روبه‌رشد مطرح شده میان کارمندان در همه ابعاد را نیز به این مجموعه اضافه کنید، رویه‌ای که انتخاب بهتری را پیش روی کارمندان می‌گذارد و در عین حال به واسطه حرکت در جهت مدل‌های مشارکتی تعریف شده هزینه‌های کل را از طریق این شبکه مبادلات عمومی و خصوصی کاهش می‌دهد. ما شاهد آن هستیم که شمار بی‌سابقه‌ای از مردم در حال خرید پوشش سلامت هستند.

برنامه‌های سلامت با در نظر گرفتن این رویه در حال جستجوی راه‌هایی به منظور تقویت بازاریابی و فروش محصولات خود به افراد هستند. در عین حال باید به ترغیب و حفظ افراد موجود ادامه دهند. آن‌ها باید همه این کارها را به منظور ایجاد روابط پایدار و وفادارانه تا حد امکان به نحوی هوشمندانه و کارآمد انجام دهند و در عین حال هزینه‌های اکتساب را کاهش دهند.

بنابراین مشاهده این مسئله که چگونه شرکای ما از مزایای  Sarveno به منظور ارائه راه‌حل‌های مدیریت روابط مشتری CRM بهره می‌برند امری هیجان‌انگیز است، راه‌حل‌هایی که به برنامه‌های سلامت کمک می‌کنند تا این چالش‌ها را برطرف کنند.

یکی از مثال‌های مهم این مسئله راه‌حل پیش‌ساخته و یکپارچه‌سازی شده CRM دینامیکس توئو متعلق به کولیبریم است که توسط فناوری‌های Sarveno تقویت شده است. این راه‌حل به منظور ارتقای عملکرد فروش، مؤثر کردن فرآیندهای فناوری اطلاعات، افزایش حوزه دید بازار و کاهش متوسط هزینه‌های فروش به ازای تراکنش پلتفرمی را برای برنامه‌های سلامت ارائه می‌کند. به علاوه، حمایتی خارج از چارچوب را از مراقبت‌های پزشکی و خدمات درمانی و نیز ترکیب با مبادلات خصوصی و عمومی ارائه می‌کند. بنابراین برنامه‌های سلامت می‌توانند بلافاصله از مزایای ابزارهایی استفاده کنند که به آن‌ها در دستیابی و ارتقای مشارکت در بازار در جهان به سرعت درحال‌تغییر پست- ACAکمک کنند.

مارک پولینگ، مدیر عامل شرکت کولیبریم، می‌گوید: «مشتریان برنامه سلامت ما در حال تجربه پیشرفت‌های مهمی در ارتباط با ورود اعضا و جذب مشتری به واسطه یکپارچه‌سازی مشتریان و منابع داده‌های بازار هستند. رقابت بر سر کسب و حفظ مشتریان در سطوحی صورت می‌گیرد که هرگز پیش از این در حوزه بیمه سلامت مشاهده نشده است. باید درک کنید که مشتریان شما چه کسانی هستند، چه چیزی در نظر آن‌ها اهمیت دارد و آن چیز چه زمانی برای آن‌ها اهمیت می‌یابد.  Sarveno این امکان را در اختیار مشتریان ما گذاشته است که ورای حوزه دید 360 درجه سطح مشارکت مشتریان و اعضای مرتبط در سراسر شبکه‌های ارتباطی را مشاهده کنند. آن‌ها در پایان روز به بازدهی بیشتر، حوزه دید وسیع‌تر و رضایت مشتری بیشتری دست می‌یابند.»

   + تونگیر تهرانی‌ ; ۱۱:٢۸ ‎ب.ظ ; پنجشنبه ٩ دی ،۱۳٩٥
comment نظرات ()